Lid worden

Wil je lid worden van HV Havana? Via onderstaand aanmeldformulier kun jij je als lid inschrijven.

Contributie 2023-2024

Jaarlijks wordt in de ALV de contributie definitief vastgesteld. De contributieverschillen tussen niveaus kunnen verschillen. De contributie wordt verdeeld over vier termijnen per seizoen geïnd.

Jeugd

H-jeugdn.t.b.
F-jeugd€ 110
E-jeugd€ 150
D-jeugd€ 220
C-jeugd€ 230
B-jeugd€ 240
A-jeugd€ 250
Inschrijfkosten€ 10

Competitieleden€ 346
Trainingsleden€ 210
Recreanten€ 175
Inschrijfkosten€ 10

Proeftrainen

Twijfel je nog of handbal de juiste sport voor jou is, maar wil je het graag uitproberen? Geen probleem! Je bent van harte welkom om mee te trainen bij een van onze jeugd-, senioren- of recreanten teams. In het teamoverzicht op onze website kun je zien welke teams trainen en op welke dagen.

Wil je meetrainen met een jeugdteam? Stuur een mailtje naar jeugdcommissie@hvhavana.nl.
Senior of recreant? Stuur een mailtje naar bestuur@hvhavana.nl.

Je krijgt de gelegenheid om drie keer vrijblijvend mee te trainen. Zo kun je ervaren of handbal echt iets voor jou is. Na deze proeftrainingen kun je beslissen of jij je wilt inschrijven als trainings- of competitielid.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten en hopen je snel te zien bij HV Havana.