Commissies

Havana is afhankelijk van haar actieve leden om te kunnen bestaan. Onze enthousiaste, actieve leden zetten zich gedurende het hele jaar op verschillende manieren in voor de vereniging. Hieronder hebben we samengevat wat elke commissie doet en hoe je ze kan benaderen. Als je interesse hebt om deel uit te maken van één van deze commissies, stuur dan een mail naar: bestuur@hvhavana.nl of benader de commissie zelf.

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie organiseert het hele jaar door verschillende leuke activiteiten voor de leden van Havana.

Contactpersoon: Brenda Wolterink

Sponsorcommissie

Onze sponsorcommissie is verantwoordelijk voor het contact zoeken met nieuwe sponsoren en het contact onderhouden van huidige sponsoren.

Contactpersoon: Tess Snoeijink

Jeugdcommissie

De jeugdcommissie houdt zich bezig met al onze jeugd.

Contactpersoon: Dionne Plecht

PR & communicatiecommissie

De PR & communicatiecommissie is verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en beheren de website en socials. Ze zorgen ervoor dat Havana, het handbal en de leuke activiteiten in beeld komen en blijven.

Contactpersoon: Nanet Hendriks

Technische commissie

De technischecommissie is verantwoordelijk voor alle technische zaken binnen de vereniging. Een voorbeeld hiervan is de teamindeling.

Contactpersoon: n.t.b.

Wedstrijdcommissie

Zonder onze wedstrijdcommissie, geen wedstrijden. De commissie naam zegt het al: Ze houden zich bezig met alle wedstrijden van de vereniging.

Contactpersoon: Lise Wilders